måndag 25 april 2011

Jag är med och tävlar!

Hejhej!

Nu har jag kommit hem ifrån stugan. Det har varit trevligt och fint och varmt väder hela tiden.
Senare idag ska jag visa upp påsk-presenten som min farmor fick, men det får bli när kameran känner sig redo.
Som ni kan läsa på rubriken så är jag med och tävlar. Jag är med och tävlar hos Stjernfall som i samarbete med http://www.lyxigaplatburkar.se/ har en tävling där man kan vinna ett presentkort på 300 kronor hos Lyxiga Plåtburkar! Då man kan välja påltburkar från  Derrière la porte, Dixie, Cabanaz.
Jag hoppas verkligen på tur, tävlingen pågår till den 8:e maj och på måndagen dras en vinnare!

Klicka på här för att komma till inlägget på Stjernfalls blogg!


Bilden är lånad från Stjernfalls blogg!

Vi hörs senare under dagen!

1 kommentar: