lördag 25 december 2010

Bara ett år kvar..

...Till nästa julafton! Jippie!
Hihi, jag skojade bara.
Det är skönt att det bara är julafton en gång om året. Annars hade man nog tröttnat på att få presenter och äta samma julmat varje gång det va dags för lunch..
Idag har jag inte hunnit virka så mycket men alla virkade julklapparna jag gjort hade jag tänkt att visa nu.
Jag har ont i tummarna så mycket som jag har virkat.
Men jag blev nöjd med resultaten!
Tänkte också visa lite bilder på hur dukningen och lite annat såg ut för oss på julfton.


Till min ena moster och hennes sambo
Mönstert från Mias  första bok

Till min andra moster och hennes sambo
(Tyvärr så fick jag ingen bra bild)
Mönster kommer härifrån.
 
                                                                  Till min fina morfar.
                                                        (Tyvärr så fick jag ingen bra bild)
                                                 Mönstret kommer från Stjernfalls fina blogg.
Två tomtar till mormor och bonus-morfar
och en till farmor.
Mönstet kommer härifrån.

Ett bi till mina kusiner och deras föräldrar

Allihopa tillsammans

Ischoklad...

Lite av dukningen.

Här har man visst inte ätit upp..
Nästan i alla fall...




Fortsatt god julhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar