fredag 7 januari 2011

Lite nya amigurumis!

Dom senaste dagarna har blivit virkdagar för mig.
Jag gillar sådana dagar då man bara kan sitta hemma och lata sig och bara låta virknålen glöda!
Hoppas att ni har haft en lika bra virk-vecka som jag och fått gjort mycket..
Nu tänkte jag visa lite bilder på mina tre senaste verk:

En liten stjärna.

En kanelbulle.

Och en liten bit rulltårta.

Mönstret till stjärnan hittar man här.
Mönstret till bullen kommer härifrån.
Och mönstret till rulltårtan finns här.

2 kommentarer:

  1. Hej. vad roligt att du hittade mig, du har en fin blogg med mycket mönster bl.a. Jag är novis på amirugumis/virkning och stickning men än tycker har det är roligt.

    SvaraRadera
  2. Tack, din blogg är också fin.
    Vad kul att du blev följare till min blogg!
    Jag blir verkligen jätte glad!

    SvaraRadera