lördag 15 januari 2011

Tårta!

Nu är jag lite sugen på tårta! Jag har nämnligen precis virkat klart en liten prinsesstårta. Jag tycker egentligen inte om tårta men jag blev lite sugen nu när jag ser min virkade tårta.
Jag har också virkat klart en sån där typ små-pengars börs till som jag ska ge bort ikväll.
Jag har ingen bild på den för tillfället men det ska nog komma in en bild på den sen också.
Men nu åter till prinsesstårtan.
Jag har andvänt mig av ett mönster i Mia Bengtssons första bok: Virka Amigurumi.




Om ni undrar vad det bruna ska föreställa så
är det meningen att det ska se ut som choklad.

4 kommentarer:

  1. Smarrig liten tårta! Gulligt med pärlorna.

    SvaraRadera
  2. Underbar tårta! Ser verklig ut!

    SvaraRadera
  3. Hihi :)
    Tack så mycket, fast den ser inte så verklig ut i verkligheten.

    SvaraRadera