torsdag 10 mars 2011

Ja och nej!

Hej alla fina läsare!

Hoppas att ni har det bra där ute i det blandade vårvädret. Jag har det båda bra och dåligt...
Vi börjar med det dåliga: jag gympade igår och stukade knäet så nu har jag riktigt ont hela tiden..
Men sen kommer det lite roliga saker också:
Jag har fått tillbaka min virklust och håller just nu på att virka en liten sak som sen kommer att komma ut som gratis mönster här på bloggen, men jag avsöjar inte vad det ät för något! Den andra roliga saken är att jag har fått en underbar liten nästkusin! Jippie! :D Så jag ska också virka en liten (men barnsäker) sak till honom så snart tiden räcker till! Ni ska snart få gratis mönstret och se bilder på den virkade saken som jag gör nu (kan säga att det är ett slags bakverk) så snart som möjligt!

Ha det bra sålänge!

2 kommentarer: