lördag 19 mars 2011

Nu virkas det på förfullt!

Hej alla där ute! :)

Idag är det lördag och då har jag tid att virka så mycket som jag vill. Nästan, i alla fall. Idag måste jag även städa och lite annat eftersom vi ska ha gäster. :D
Men jag ska i alla fall försöka att få tid över för virkningen, men jag tänker inte säga vad det är jag ska virka. ;) Det är i alla fall inte min nästkusins present eftersom jag saknar lite saker till den men det ska jag försöka få tag i så snart som möjligt. Annars har det inte hänt så mycket mer faktiskt.. Jag har inte haft tid att virka så mycket efter som det är mycket att göra i skolan och då får man även ta hem lite arbete eller sitta kvar i skilan när man slutat.
Fast en rolig sak har ju faktiskt hänt! Igår var jag med min bästis F! Vi virkade lite och spelade wii och lite annat. Vi hade i alla fall roligt! :D
Bilder på det jag ska virka kommer nog upp så småning om under dagens gång.
Så länge kan ni få njuta av denna vårbild:


Ha en riktigt skön och bra lördag!

Vi hörs! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar