måndag 7 februari 2011

Awards!

Snälla 4u2 har delat med sig av två fina awards till sina följare/läsare! :)
Man blir verkligen glad!
Har man fått denna awarden så ska man skriva tre saker som man gillar. Här kommer tre saker som jag gillar:






* Virka, jag älskar och virka och skulle aldrig klara mig utan en virknål och lite garn!
* Era fina kommentarer på min blogg. Jag blir så glad varje gång jag ser att det är kommit en ny kommentar till ett inlägg och extra glad blir jag när jag läser så fina saker som ni skriver.
* Den tredje saken jag gillar är glass. Men mest isglass!

Sen ska man ge denna awarden vidare till tre andra bloggare men eftersom jag nu har fått två awards så får jag helt enkelt ge dessa awardarna till sex stycken bloggare, så era namn som nämns får dessa två awardarna och visa på era bloggar och ge vidare till några som ni vill ska ha dom!

Dessa ger jag mina awardar till:

Super Cute Designs för att hennes alster är alldeles underbara samt hennes andra pyssel verk.

Handmade With Love, CottonCandyCrochet för hon liksom massa andra också är en otrolig virkare och som också skriver om allt och lite till som är intressant.

Kungen o Majkis för hon ger ut fina gratis mönster och skriver om instressanta saker som händer i vardagen.

Ami 2 Ami för hon är en otrolig virkare och stickare som verkligen brinner för vad hon gör!

Virkningsverksta´n för de har massa fina mönster och anstränger sig verkligen för att deras läsare ska få något att läsa eller virka.

PennysHouse för att hon är en sån otrolig kämpe och en otrolig virkare!

Och till er andra som tyvärr inte fick någon, jag gillar er ändå!

12 kommentarer:

  1. Åh vad gullig du är!! Jag är alldeles rörd, har aldrig fått någon award förut och känner mig verkligen utvald och speciell! Känner till dom andra du gett award till med och är superstolt att räknas till deras sällskap!
    Tack så jättejättemycket! <3

    SvaraRadera
  2. nämen ååå vilken mysig överraskning jag hittade på min blogg nu innan läggdags :)
    Tusen tack kära du.
    Blir helt mållös...... :)))))

    Tack för awarderna.Dom gjorde ju så att jag hittade till dej.

    kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir att ni blev så glada! Andras glädje är stor glädje hos en själv! :D

    SvaraRadera
  4. Åh va gullig du är!! Tack så jättejättemycket :)

    SvaraRadera
  5. Det va så lite, ni förtjänade dom! :)

    SvaraRadera
  6. Åhh vad snällt! Vi blev superglada!
    Tack så väldigtväldigt mycket!!!!!

    SvaraRadera
  7. Ja, glass är ju bara super gott!
    Virkningsverksta´n: Det va så lite, tyckte verkligen att ni förtjänade den! :)

    SvaraRadera
  8. Tack så jättemycket! Vilken av awarderna fick jag? Jag fattar nämnligen inte^^ Men jag är glad som en liten mört ändå!

    SvaraRadera
  9. Ami 2 Ami: Du får båda, det är du värd!!! :D

    SvaraRadera
  10. Vad gulligt av dig :-)! Tack så väldans mycket för de fina awarderna :-)!

    ( Jag skrev en tackkommentar till dig redan den 7:e, men den försvann tydligen in i cyberrymden :/:-D!)

    Ha det så gott :-)!

    SvaraRadera
  11. De va så lite!! :D
    Jaha, hoppsan! :P

    Tack det samma! :)

    SvaraRadera