fredag 25 februari 2011

Håller på med present och design.

Hej alla glada och alla som inte är glada!
Idag är i alla fall jag glad! Jag har varit på badhuset och haft det superskoj!
Jag har skrattat så mycket så att det känns i magen nu.. :)
Imorgon ska vi ut och äta med min släkt och vi ska samtidigt fira min moster då.
Hon har två urgulliga katter och hon är en riktig djurvän! Och eftersom hon nu älskar katter så mycket så är det kanske inte så svårt att gissa vad det är hon ska få av mig? Jo, en katt! Fast det ska bli en Hello Kitty. Men hon är ju också en katt. Den är inte riktigt färdig än men jag lovar att ni ska få se resultatet!
Jag håller också på att fixa lite med designen här på bloggen, så den kan ändras lite då och då. Men det kommer fortfarande vara samma blogg!
Ha en fortsatt trevlig fredags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar