torsdag 10 februari 2011

Virkar på...

Hej alla snälla  läsare!

Kust nu virkar jag så jag till och med har fått en svullnad på långfingret (!)
Jag virkar till alla hjärtans dag som ju är på måndag, men tyvärr kan jag inte berätta vad jag virkar... MEn jag lovar att ni kommer att få se bilder på alla hjärtans dag! :)
Men annars har jag egentligen bilder på lite saker som jag virkat men jag får inte in bilderna i datan eftersom batteriet i min kamera är slut... Men, jag lovar. Det kommer också!
En bild på en gammal amigurumi så länge:

¨
En liten kanin som i verkligheten är knall gul.
Mönster på kanin hittar du hos
Amigurumi o Mer.

3 kommentarer:

  1. känner igen känslan :) huvudet vill fortsätta virka men fingrarna säger aj. ska bli spännande att se vad du hittar på till alla hjärtans!
    Maya

    SvaraRadera
  2. Jag virkar också till alla hjärtans dag :)

    SvaraRadera
  3. Jamen saa noejes vi med kaninen mens vi venter paa st Valentinesday og batteri i kameraet hihi. Rigtig god week-end til dig og dine.

    SvaraRadera