söndag 13 februari 2011

Imorgon är det alla hjärtans dag!

Och det betyder att ni kommer att få se vad jag har virkat till mamma och pappa.
Jag kan avslöja redan nu att jag köpt choklad till min stora syster istället eftersom hon älskar choklad!
Men jag kan också avslöja att jag har virkat efter detta mönster.
Men jag har gjort lite ändringar men det får ni se imorgon när mamma och pappa har fått se vad de får.
Har du helt glömt bort att det är alla hjärtans dag ímorgon eller inte hunnit med att fixa något? Iså fall finns det ett bra tips hos Himmla Pyssligt.
Glöm inte att kika in här i morgon om ni vill se hur resultatet på nallarna till mamma och pappa blev.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Vi brukar inte fira den dagen men en liten överraskning åt maken har jag i år!

    SvaraRadera
  2. Inte vi heller, men jag tyckte att det kunde vara kul att bara göra något litet. :D

    SvaraRadera