torsdag 17 februari 2011

Minnen!

Hej alla!

Jag hittade idag ett usb minne med gammla bidler i. Hmm.. tänkte jag och satte in det i datan och vips så kom det up lite bilder (eller rättare sagt 2638 st). Jag håller på att gå igen dom nu och så hittade jag precis lite bilder som jag tänkte visa er här på bloggen:


Cupcakes! Dessa gjorde jag till ett kalas förra året.

Och dessa gjorde min syster!

Detta är en bild på min allra första amigurumi figur. Den gav jag bort till min kusin i ettårs present och hade därför glömt bort den lite...

Två små möss. Den ljusa som är till vänster har min ena bästis F gjort och den andra gjorde jag för längesen!

Lite blommor. Dessa virkade jag till midsommar förra året fast jag virkade faktiskt lite fler.. Hela 50 stycken som skulle bli bordsdekoratiton men som blåste bort...

Cupcakesen som var med på de två första bilderna var inte  bara vanliga cupcakes. Nä, i mina cupcakes (dom bruna) la jag i mini marshmellows och vit choklad. Mums!
Och i de andra cupcakesen la min syster i dumlekolor! Mums det med!

Som jag skrev under bilden med mössen så har min ena bästis F gjort den ena musen och hon har också en  blogg som ni kanske vill kika in på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar