fredag 11 februari 2011

Nyköpt och bilder på ny virkat!

Nu har jag äntligen fått in lite bilder i datan på mina saker.
Idag fick jag en ny spargris. Hihi, det låter kanske lite konstigt men jag fick en ny spargris. Fast en mycket fin spargris som ser ut som en cupcake! Jag har blivit helt galen i cupcakes och blev därför helt överförtjust i denna sötsak! Och min mamma var så snäll så att jag fick den!
I dag köpte vi också ljusrosa sidenband som jag snörade i mina små skor som jag hade när jag var liten som blev jätte sött på min byrå. Det jag har virkat som jag kan visa är en dounat och ett litet alla hjärtans dag monster. Mönster på donuaten hittade jag här, och mönstret till monstret hittade jag här.
Här kommer lite bilder:

Jag har vänt den så man inte ser hålet som pengarna ska ner i. Hålet är i den vita delen...


Mina skor som jag hade som liten...

Donuat.


Ingen bra bild... men här är i alla fall monstret!

6 kommentarer:

  1. Kavat, det var märket på mitt barns första skor med!

    SvaraRadera
  2. Hihi :)
    Det var jú lite kul!

    SvaraRadera
  3. Gu vad fina saker du gör!
    Gillar du inredning? Det gör jag me!
    Det e jätte kul att inreda sitt eget rum med en massa grejer man gillar!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla! Ja!!! Jag älskar inredning och jag blev väldigt glad när jag hittade mina små skor som jag hade som liten och tänkte att det kunde bli sött att ha dom på byrån. Men det finns ju massor av saker som man vill inreda sitt rum med men allt får ju inte plats... Hihi :)

    SvaraRadera
  5. Soed sparegris. Skal indholdet saa ogsaa bruges til kager????????
    Saa herligt at du har dine foerste sko.
    Valantinesmonster, sikke en god idé.

    SvaraRadera
  6. Tackar, ja man tycker att spargrisen borde va en kak burk men, men... :D

    SvaraRadera