söndag 20 februari 2011

Presenten klar!

Hej allihopa!

Igår virkade jag färdigt min present till min syster S som fyller år imorgon,
Men min syster är inne på datan ganska mycket så därför kan jag inte visa den än. Men igår var vi också på Väla då jag köpte lite mer fimolera som jag också ska göra en present med till S. Men det kommer ni få se imorgon vad det blev. Annars är det inget nytt virkat eftersom det gör väldigt ont när jag virkar så jag virkar bara när jag måste även om jag vill virka hela tiden Svullnaden som jag skrev om för ett litet tag sen är kvar och när jag då börjar virka så går den liksom fram och tillbaka på svullnaden som gör att den  blir lite sstörre och ganska mycket ondare... Men vi får se om det lägger sig snart så jag kan virka på igen.

Ha det bra sålänge!

2 kommentarer:

  1. har du ergonomiska virknålar? om inte så är de ett väldigt bra tips :)

    SvaraRadera
  2. Nej, det har jag inte... Men tack så jätte mycket för tipset! :D

    SvaraRadera